CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 29, 2004

kenapalaaa aku kene berdepan dgn pasangan kapel yg ntah pape..ya allah..mmg menaikkan kemarahan aku arini..banyak sgt kot dosa aku sampai allah turunkan musibah yg mcm ini.. sekali lagi aku nak bgtau AKU TAKDE PAPE DGN BALAK KO..TOLONGLAH FAHAMI AKU..AKU JUST NAK TAU APA KISAH YG SEBENAR..kalau korg berdua baca blog aku ni...tolonglah jangan laa nak aniaya aku dah...aku mmg tatau pape pasal korg dan mmg aku tak kenal langsung balak ko tu..series..aku tau aku tak salah..dan aku harap lambat laun kebenaran akan terbukti tolonglah...sedey bile fikirkan masih ada lagi manusia yg sebegini rupanya..bertindak tanpa usul periksa..bercakap tanpa mahu mendengar..menuduh tanpa mempedulikan perasaan org lain...masya-allah...cukuplah sekali aku berjumpa dgn pasangan sebegini ya allah.. aku memohon padamu..jangan laa temukan aku dgn org sebegini lagi..aminnn