CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 27, 2004

hayyie..malam ni ada cite lawak..kakakak tetiba aku kene serang dgn sorg pompuan.. nak baca tak..hahahhahaha lawak seyyy
Queen Hyra says:
jangan cari laki aku
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
ingat aku nak sgt
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
ko jaga laaa elok2
hajar(kat umahku di dannnouharu) says:
mmg patut pon haris carik pompuan lain
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
org mcm ko ni
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
beribu lagi bleh jumpa tau
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
ingat lawa sgt
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
sorii beb
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
takde budi bahasa tak kemana
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
aku tau aku tak lawa
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
tapi aku bersyukur aku tak cacat
Queen Hyra says:
piraahh
Queen Hyra says:
ye ke
Queen Hyra says:
haprak
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
tapi kalau mcm ini punye budi bahasa
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
aku rasa tak kemana
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
mmg patut haris carik lain
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
tapi tatau laaa kalau haris pon mcm ko jugak
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
mmg padan laaa korg
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
sudah laaa
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
aku pon tgh bahagia dgn balak aku
Queen Hyra says:
woi
Queen Hyra says:
cari laki lain la
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
ko tanya laaa haris kenapa die anto gambo kat aku
Queen Hyra says:
ye la tuh
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
tanya laaaaa
Queen Hyra says:
cam ade balak
Queen Hyra says:
awak sibuk ape
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
alhamdulillah ada jugak lelaki nak pandang aku
Queen Hyra says:
cam ade balak
Queen Hyra says:
muka cam tuh
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
ko tuh
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
ntah2 ko yg terhegeh2
Queen Hyra says:
ye ke
Queen Hyra says:
ye ke
Queen Hyra says:
perasannye
Queen Hyra says:
sudah la
Queen Hyra says:
dia laki aku
Queen Hyra says:
muka cam lawa
hajar(kat umahku di dannouharu) says:
muka tuh bebile jee tuhan bleh tarik
sekian drama swasta
haaaa kelako tak..eiii tolong laaa pompuan mcm gini..sian aku tgk kan..hahahah lupakan bab drama tuh..malam ni masa yasin kitorg wat makan2 sempena besday puji..epi besday puji....semoga panjang umur dan murah rezeki..
hari ni jugak di satu sudut dunia..sorg insan tlh grad dgn cemerlangnye..tahniah2.. sure skrg die tgh pakai jubah grad..tersenyum kekamera sambil diapit ibu kesayangannye adik2 perempuannye seramai 2 org,nannny dan paklong nye...aku tumpang bangga dgn kejayaan nye dan die laaa sumber inspirasi aku selama ini..tapi die tak menyedari sume itu..die yg datang dan pergi dr idup aku..die datang membimbing,menyuluh jalan utk aku,menasihati aku...dan die pergi utk mencari haluannya sendiri...kat mana pon die berada sekarang aku doakan agar die berjaya dan sekali lagi terima kasih kerana sudi membiarkan aku menyemak dlm idup nye...