CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 13, 2004

arini ari khamis malam jumaat..jahat tak aku..tetiba mmg aku dah kembali ke kehidupan normal sbg pelajar chinou jyouhou..iaitu buat programming sampai terasa nak pengsan dan histeria.. kekekee mujur arini aku aku bersembang dgn sahabat yg tgh gile mcm aku jugak iaitu m azlina..tak lupa... arini besday puad..epi besday laaaa beb..riak gile tunjuk kek besday die..buat mende arini..tensen dan tensen sepanjang masa...bosan maa dah laaa cuaca ujan aje..menambah kemandoman aku arini..last2 aku pulang ke umah dan chatting bersama m azlina..tekanan yg aku dan die hadapi adalah sama jadi mudah utk kami berkongsi perasaan..pastu aku jugak tlh menggelemerkan bdk m ni kat dj radio cyberjaya kekekee lek m.takde sapa dgr..aku jek yg dgr..buat masak lemak cili api telur dgn sawi goreng sos tadi..bawa gi yasin..gile pedas..sampai aku tak mampu nak makan mende yg aku masak..last2 aku tibai kari ikan merah puji..gile.mmg terpuji laaa kari puji..best2. slps yasin kitorg main teka teki..nabi ulul azmi laa..sapa yg kejar nabi sampai ke madinah laaa..mcm2 laaa..best plak rasa nye..mcm main kuiz2 addin..pastu sembang2 citer pasal masako sama..kesian die..pastu apa lagi ekk..jadi jahat plak aku arini..dok ngusik2 itosan..tak sangka itosan pon ada masa baca yasin..harap2 hati die terbuka utk islam..minat dah ada dah tuh..sapa agaknya yg berjaya tarik itosan..plan2 ujung minggu tapi tak dapat jawapan..aku rasa last2 ujung minggu dok golek2 dlm umah aje kot..ujan aje ni..satu lagi..kalau nak tau pasal cuaca oita..tanya laaa abang tasmim.ketai die power..ada jabatan kaji cuaca kat situ..guna kom lab bukak frenster..add mat jadi member pastu baca2 balik frenster..tetiba terasa frensick..maji rindu kat kengkawan..gile laa teringat memori lama..dulu2 kalau bersedey..ramai yg akan membantu mengcomfort kan perasaan aku..tapi la ni..terpaksa buat sendiri2..dulu kalau aku demam suka gi manja2 dgn dadi..lentok2 kat yati ke..dgr lagu linkin park laaa lagu2 offspring laa afzan punye.. pastu kalau dgn m plak die suka lagu2 jiwang nihongo..kat bilik aku ada apa dgn cinta punye cd jadik idaman..kenangan2..bile lagi aku nak cipta kenangan dgn korg..rindu rasanye..pasti sume dah berubah..dulu hotondo masih solo..tapi la ni hotondo dah berdua.. kekekek aku jugak yg terpinggir..bile taim memasing sibuk dgn partner..kekek watever laaa..janji korg bahagia...yosh nak tido..babai