CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 15, 2004

hayyie..arini..ntah..aku memulakan arini mmg lewat..hajat nak beli barang2 umah tapi ujan plak..takpelaa...last2 kak mila pelawa makan tghari+malam kat umah die.. alhamdulillah...tenkiu kak...ntah sepanjang hari hati aku diselubungi kesedihan.. awal2 lagi aku dikejutkan dgn esakan tangis seseorg yg amat aku sayang.. aku tak paham kenapa org sebaik die dilukakan hati nya..aku cuba utk tenangkan die even hati aku pon tak tenang sama..aku tak paham..kenapa..kalau tak suka kenapa tak terus terang..kenapa nak seksa jiwa sorg wanita..ntah ada bijak pandai kata jgn bercinta kalau tak bersedia utk berpisah..tapi kenapa mesti nak berpisah..apa masalah nye sampai nak pisah2 ni..and kalau beria nak berpisah kenapa tak cakap aje..kenapa nak gantung2...blom kawen dah pandai gantung2..marah nyeee aku...ntahlaaa..lewat petang aku dikejutkan dgn instant msg seorg sahabat..dah lama aku tak dgr kabo pasal die..sungguh aku mmg menantikan saat2 die tegur aku..mcm dulu..tapi skrg bile taim aku perlu die..dia takde..tetiap hari aku tunggu mana laaa budak ni pergi..masa2 kritikal dulu2 die slalu ada..even dipisahkan dgn benua die sanggup tunggu aku selesaikan cerita aku..sanggup tangguhkan waktu rehat die sbb nak layan aku ngarut...die slalu nak aku pandai buat keputusan sendiri..keluar dr kehidupan lama..suruh aku kenal kehidupan sebenar..die yg mengharap kepada perubahan..kembali kepada kehidupan sebenar..dan kutuk aku takde keyakinan diri,tak beri peluang utk disayangi and terlalu sombong dgn kelebihan diri.. chehh kutuk aku..die yg tamo aku takut dgn cabaran apatah lagi kekecewaan..dan slalu pesan "may HE always in our heart" ..paling best masa besday aku masa tuh die baru balik dr mesia..ikut emel die die kata die tak sempat rest terus cek emel and wish epi besday kat aku..kandou maaa...tak sangka die ingat besday aku...tapi.. ntahlaaa kekadang aku pon tertewas jugak..slalu kalah dgn situasi keliling.. aku yg tak strong langsung..and saat2 aku tertekan..aku perlukan die utk mendgr.. kenapa.. sbb aku tau aku takkan dan tamau jumpa die sampai bebila..kekadang bersyukur jumpa org mcm die..tegur aku and treat aku mcm adik sendiri..ngarut2 dan buat lawak mcm frens..menasihati mcm sorg kaunselor..tatau..kenapa arini beria ingat kat die.. maybe sbb 2 baris instant msg die tanda die masih kenang aku sbg sorg yg pernah nyibuk dlm idup die..thanks a lot buddy... aku kenang jasa baik die dulu..and i hope i`m not gonna lose die as my fren..kerana dia...kekekkeeke