CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 21, 2004

hayyie..arini ari jumaat..bangun awal utk subuh tapi lewat utk gi sek..alaa biasak laa sensei tak kesah ko nak masuk pkul bape pon..hehhee taiko nampak..takde laaa biasak jek masa taneguchi sensei kena wat karangan pasal keluarga saya..hahaha aku pon bantai laa ckp pasal abah..heheh yg best nye nak wat ayat syahdu..dlm bhs melayu dah cukup syahdu dah tapi dlm bhs jepun tatau..hancos btoi..waktu rehat makan dgn kak mila dgn abang tasmim pastu lepas semayang jumaat bercerita psl zaman sek kat mrsm dulu2..lawak btoi baru aku terasa betapa jahatnye aku masa sek dulu..isk2..hehee takpa..masa tuh masih remaja lagi..kelas sampai 5 gen..dah takbleh nak ikut kak fuza dgn kak mila shopping.. balik sek baca cerpen dulu..ntah laaa mmg dah darah daging kot..sekali tak baca cerpen ke novel kee terasa idup ini tak lengkap sama sekali...terasa kekurangan..hehehe hobi laa katakan..tapi apsal tak jual kat sini ekk novel melayu..kalau kat malaysia tuh sume buku ada jual..tapi kat sini takde pon..suweii btoi..mlm ni ada upacara perap ayam utk bbq esok..perlu ke aku makan mlm ni..perut dah berbunyi tapi......aiyaaa..dou shi you.