CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 28, 2004

hayyie..hehehe aku sedehan huwaaaaaaaaaaaaaa.. menjadik single gegila kat oita ni...kakak2 ku sayang sudah gi tokyo bersama adik azie..ada adik jue tapi die nak datang lambat..sunyi nyeee..bile laaa kengkawan aku nak datang..datang laaa cepat..aku bosan ni..semalam aku diinterview oleh cik takashita..kuang kuang..ada ke die nak amik gambo kat umah aku...hehehhe terpaksa berhempas pulas utk menghasilkan lokasi penggambaran yg menarik..arini jugak aku tak gi kelas..ntah...takde mood..iskk kesian kohai2 aku kene datang kelas..tapi ntah datang ntah tak..peyek pon cis jugak tak gi kelas..cis peyek..bayo bil tepon...hehhehe bil aku 5000yen.. paling murah dalam sejarah...cuak dah aku tapi takpa.. sume masih under kontrol..tibai megi kak mila semalam..hehehe halal kak ekk megi...esok cuti..hari hijau..jomlaaa sesama menghijau kan hari..tapi esok nak amik daun pisang..iskkk mengurangkan kehijauan..hehheheh..malas gile malam ni..dieorg ajak main billiard tapi takpa laaa..takde geng..aku boring...emy..cepat laaa datang..jaja bosan