CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 21, 2004

hayyie...permulaan ari yg tak bape best...tadi gi machi..poskan hadiah utk azim.. puas gak berpk nak gi post opis yg mana..last2 gi yg beso punye laa..balik2 aku ditegur oleh atik yg membawa perkhabaran duka dari malaysia...rupanya ada sorg sahabat kitorg iaitu che yuserwan.. dah kembali ke rahmatullah minggu lepas..aku rasa seumur idup aku kat mrsmkt dulu tak pernah aku cakap dgn arwah... semoga rohnya dicucuri rahmat...sempat ngarut2 dgn atik...citer pasal atik ni..mmg klakar..masa sek dulu2 aku tak pernah sepatah 8 kata bercakap dgn die..punye laaa skema mamat tuh..rumet aku juliana yg sekelas dgn atik pon sokmo gak laaa berpadu tenaga dgn lely mariati mengutuk die nih..sokmo bandingkan atik dgn mazrudi...hehehehh..tapi sekarang bukan main die ....anyway atik.. all da best kat milwaukee...menjengah bog atik ....ada 1 perkhabaran diluar jangkaan.. rupenye x klasmet aku iaitu saiful izzudin or epul dah jadik artis nasyid...under hijjaz.. itu aku baca kal blog atik..kalau salah marah die ekkk...arini aku tgh melakukan sesuatu di luar jangkaan...ingatkan nak masak bubur utk brunch karang...tapi...bubur ku menjadi nasi....hampa btoi .... mmg melanggar fitrah btoi aku ni..org masak nasi jadi bubur.. aku masak bubur jadi nasi...siap letak black pepper lagi tuh...dgn kiub ayam.. utk memperisakan bubur or nasi aku..aku pon masak laaa side dish iaitu sup ayam tawar dan kosong...sbb nasi aku dah masin...iskkk...sedey btoi...tak sabo nak tunggu malam ni.. kak fuza nak bawak aku gi makan joyfull.... makan negitorodon...hehehhe tak sabo nyeee.. cepat laaa malam....dah berminggu mengidam..hhehehehehhe