CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 18, 2004

malam..sebelom melelapkan mata..kekadang terpk gak..kenapa rasa mcm ada yg kureng sejak akhir2 ni,,puas aku memikirkan apa yg tak kene...rasa nye sume cukup malah ada ketikanya berlebih laaa plak...bile tgk citer ainori dan citer sebelom tuh baru aku terasa aku kureng satu "bende"... tapi ntah...bile aku tengok citer tuh betapa org sanggup pegi merata demi mencarik "bende" tuh..tapi aku???nak kata "bende" tuh ada depan mata tapi kenapa aku mcm tak jumpa...ke aku yg membutakan mata aku..tak nampak "bende" tuh...tapi ntah laaa... bile aku ternampak "bende" tuh..mesti org disekeliling aku mengatakan aku patut membutakan mata aku....bile aku tak nampak "bende" tuh.. mulalaaa org kata "bende" tuh dah ada depan mata...tak paham makcik...tapi ntah... nak ikut stail M laaa..dulu aku ajar dia agar tak melarikan diri bila "bende" tuh datang..tapi nampaknye mcm aku dah menurut ajee...iskkk tulah btoi minah nie.. ada keturunan raja2 ke???mampos gi laaaa...buta ke lari keee janji aku bahagia...ekk bahagia ke aku..hehee iye kotttt....