CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 26, 2004

hayyie..arini sederhana penat..tapi malu beso dgn sensei dgn tutor..aku anto report melalui emel tapi tak dapat balasan..mmg laaa cuak sebab budak lain dah dapat henji..siap budak china tuh menunjuk2 kat aku emel lulus die tuh..cis btoi..aku pon dgn muka sedeynye (konon2nye laa) tanya sensei....lorr rupa2nye aku dah lulus minggu lepas lagi..cuma aku tatau nak cek org lulus kat mana aje..cis btoi.. dah laaaa banyak gile aku anto emel kat sensei.. iskk poyo gile..heheh aku dah anto moshikomi gi nagasaki..iskk takpa ke ni..sehari ponteng..iskk takpa kot...bersemangat gile buat kadai 2..rasa2 lepas ni mcm nak gi lab balik nak buat kadai semula..nak tunjuk2 kat budak china tuh...heheheh..jeles aje kejenye aku ni tak baik btoi..tetiba aku rasa mcm ada yg tak kene dgn dgn umah aku..setelah dikaji2 rupa2 feng shui umah aku tak btoi..hehehheh patut semacam aje..nanti laaaa..aku baiki balik feng shui umah aku...