CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 18, 2004

hayyie...heheheh.aku baru balik dari beli tv baru..takde laaa beso sangat kire2 ukuran 21 inchi...akhir nye berjaya jugak aku nak ngumpul reta....arini heheh aku tak jumpa pagi..hajat hati nak masak nasi lemak buat sarapan pagi..tapi sedo2 ada cmel kak fuza bertanya kan pasal makan tengahari...heheheh rupenye cik ito ada bawakkan kfc perisa tomyam dgn nugget dari mesia...die baru balik dari mesia sbb ada senpai merangkap org sedaerah aku kawen...terima kasih bebanyak kepada itosan dan jugak panjang yg ingat aku suka baca URTV..arigatou...kepada isteri kentut slamat datang ke JENGKA....best maaa dok jengka..heheheh kat jengka nothing but sweet...hati aku pon separuh aku tinggalkan kat jengka...hehehe perasaan arini....gembire sangat2 tapi....biarlaaa aku pendam aje...tadi iye2 nak tulih kat sini tapi mengenangkan ramai org bakal baca.. aku rela memendam perasaan...biarlaaa lagipon sume berpunca dari kelalaian aku...so jaja next taim lebih berhati2...kerana kecuaian ko ramai org susah tau..iskkk menyusahkan org btoi.. oklaaaa aku nak enjoy tv baru aku....walaupon aku tak bape minat tgk tv sangat.. tapi nak gayut laa dulu...hehehhehe