CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 19, 2004

hehehe...balik2 layan cerpen..tetiba rasa bersemangat baca cerpen2 yg menaikkan semangat..iskkk rasa nak bergenang air mata bile terkenangkan negitorodon...hwuaaa sume itu mainan perasaan ajeee..jgn tergoda wahai jaja..(ToT) angin kuat arini...tapi tetap rasa panas hehehee..biasaklaaa aku kan alien..pelik dari org..antara kuning atau biru.. yang mana menjadi pujaan hati..alaa last2 aku pilih biru gaks.. ingat nak buat kelainan tapi alah dgn desakan alam...takpalaaa..tgk citer doktor2 tetiba aku rasa best..tapi aku ni penakut dgn doktor.. masa kecik2 dulu pegi klinik yg ada sediakan gula2 masa kat segamat.. pastu makan ubat sampai tergolek2 atas lantai...dah beso2 makan sebiji pil dgn segelas penuh air sirap...punye laaa penakut.. sampai ke sudah au tak pernah cek jenis darah aku..masa amik darah utk blood test arituh heheh lepas amik darah aku gi toilet nangih sbb sakit...isk2...takpa laaa..sesekali menyorot kembali memori masa kecil2 sudah cukup menjadikan hidup aku bermaya...hehehhe petang2 ni best kalau bleh cycling tapi rasa mcm nak golek2 dalam bilik aje..aku rasa sejak aku pindah umah ni bergolek2 merupakan kegiatan utama aku..sehari tak buat rasa rimas ajee...heheh lepas ni nak gi sek balik gi lab..buat keje ...nak tanding budak china..biar die tak bleh nak tiru aku lagi...hehehhhe jahat2