CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 23, 2004

hayyiee... arnii macam2 perkara terjadi..saje je nak menduga kemarahan aku...dgn budak yg tatau panas ke sejuk..budak2 yg perasan bagus..emel sensei yg tak sampai2..kepala hotak yg berselirat...iskk....apa ni...nak nangih rasa nye bile kenangkan sume2..peyek kata aku pelik abang tasmim pon kata mcm tuh..jgn laaa korg..aku oklaaa..takde mende2 yg pelik even aku pon rasa aku pelik..apa yg aku pikirkan sampai aku menjadik pelik...dan aku pon tatau apa yg aku pkkan sampai sekarang...aku risau pasal report aku ni..satu.. tapi org lain lepak aje..hampir satu kelas tak dapat henji dari sensei..lagi apa ekk...iskk sebu rasa nye hati aku ni...malam ni diorg ajak gi main snuker..iskkk lagi satu dilema..nak gi ke tamo..kang tak gi kang sian plak kak lina nak gi main..tapi rasa mcm malas nak gi main..rasa mcm nak golek2 kat umah..tapi dah lama tak tunjal2 bola tuh..nantilaaa bile pikiran aku dah elok semula aku pk balik...tapi banyak permainan kat dlm tuh..bleh main ps2,dart,pingpong,mini theatre,snuker,komik,majalah, minum sesuka hati,internet,dan banyak lagi...orait laaa kos die...pegi ke tak..tak ke pegi..iskk nantilaaa pertimbangkan lagi