CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 27, 2004

hayyie..masih kat sekolah..apsal arini mandom gila..rasa mcm tak best aje...oooo rupanya cuaca arini mendung dgn angin kuat gilos...bosan laaa plak ada 5 gen..tadi kak mila ajak gi jusco beli baju sempena gi tokyo.heheheh aku pon tak beli baju lagi utk ke kitakyushu..gile sekali berjalan sekali beli baju..baju kat umah tuh dah macam gudang pengumpul baju2...agak2 membazir ke tak ekk..ehmm sesekali heheheh banyak kali dah sesekali ni....kuikuikuikui..buat programing sampai sokla 1 aje..hehehe bapok panjang nak mampos..soklan 2 dgn 3 tak buat lagi...mata aku pon baik arini takde nak tido2 dalam kelas walaupon kelas sesangat boring...hehehehe...cepat laaa cuti..tadi berkejo2 membelikan sahabat2 aku tiket flight balik ke tanah ayaq memasing...apsal laaa cepat sangat korg balik...dah laaa cuti yg dianugerahkan sangat sedikit...apa laa salahnya jumaat pon dicutikan sama..kang aku buat cuti sendiri kang....iskk takbleh2.. kang nak cuti lagi 14 hb..pegi nagasaki beb...aiayaaaaaaa...duit ryoko tak bayo lagi..best berryoko kat sini bayo 10500..pastu die kembalikan 9500 hehehhe kire aku berjejalan dgn 1000 yen aje laaa ... dah laaa bermalam kat hotel kabonye...hehehhehhehe