CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 22, 2004

hayyie... baru balik dari makan kat joyfull...makan negitorodon....hehehhehe...best2.. tak sangka plak diorg makan gile2 malam ni..iskk rosak program diet aku...tadi buat programming ensyu mondai dgn budak china...die pertikai jawapan aku...last2 search kat internet hampir sama dgn aku...tuh laaa degil lagi..aku pon bukan terer sangat pon bab ni.. copy mengcopy serah pada ku...hehhehhee..hidup sekarang.. terasa makin ceria.. btoi laa kata novel yg kawan cousin aku tulih tu.. die kata kebahagiaan mmg sudah tercatat menjadi milik setiap insan...cuma bergantung kepada individu itu utk mencari kebahagiaan itu.. isk apa yg aku merepek ni...dah laa melepek kat umah...heheheh..cheh..aku tlh menipu sorg org yg aku tak kenai sapa..sori leee gua malas laaa nak cakap dgn org yg gua tak kenai.. called zu tadi tapi takde sapa angkat..maybe die kat umah paklong die kot.. tuh yg tak boleh angkat tuh..heheheh pepandai aje aku ni...oklaaa malam dah larut mata dah kabur... aku mau tido tapi kene minum air dulu...