CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 17, 2004

akhirnye...berjaya jugak aku siapkan kabinet pink aku ni..penuh cabaran dan dugaan termasuk dgn org yg ajak aku chatting malam ni.. sori laaa beb..gua bizi laaaa tapi aku geram gak kat sorg makhluk ni.. masa sek dulu bukan main malas nak bukak mulut tapi skrg sibuk ajak aku bersembang..tapi dok invisible.. mana aku tau die online ke idok.. pastu angin tak jishin pon tak kata aku sombong ini yg aku bengang ni...iskkk lain kali takyah laaa nak invisible.. takde sapa nak kaco nye..tapi pape hal pon kabinet pink aku dah siap...2 jam beb siapkan mende alah tuh...phew yatta.....esok nak gi membawa diri...mampukah aku berada di tgh2 manusia yg tak bape aku kenali...nak jalan dgn sapa ekk esok... sapa yg nak amik gambo aku ekk....kamera dah ready...iskkk tak pilih baju lagi.... nak pakai baju apa ekkk....pape hal pon malam ni tido dulu semoga esok membawa keceriaan...