CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 02, 2005

hai hai hai...aku kembali setelah dipakse2 oleh beberapa pihak...mau citer apa yaaa

oh ya..aku bagai disuruh utk memberitahu yg aku kalah kat tangan ayie tadi main pingpong.. memula aku dh tinggalkan die...selalunyer aku mendahului..tp yappa...kesian...taknak air muka dia jatuh..aku kasi laa dia menang...ahahahahah...lama gak aaa main...sakit2 abeh pinggang aku.. aduhhh...yg pasti dahi bal bertelur sebijik..penangan bola spin overdose aku..ahaha gomen bal erkk...kalah bet...maknanya aku kene gi ipij...miahahha...pandai2 laa aku melarikan diri... jgn terkejut erkk tetiba aku dh balik mesia without bgtau korg...

nak citer apa....pasal af...aku dgn kak fuza meluahkan rasa tak puas ati..apsal m nasir makin lama makin ensem...kenapa..mengapa....bagaimana...adakah m nasir membuat suntikan botox... atau pon die tertempias keenseman malix world....hihihih..doushiyou...bulan ni tak top up lg..cemana nak tgk af esok...adakah aku kene menumpang kasih kak lina dan pekan serta nadira.. ataupun aku harus bersabar menunggu si hackers mengupload konsert tuh isnin ini.. sama2 kita nantikan...

ihihihi...kimatsu dh dkt...terasa singkat masa berlalu...hmmmm m(=_=)m... yoshhh gambarouuuu..tp arini kene tido awalll...satu badan sakit...