CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 08, 2005

bahagia

arini bukan nak cakap bahagia hidup di dunia dan akhirat...tuh topik yg sume org serba maklum...tp..nak ckp pasal bahagia yg besa2...yg boleh buat kiter senyum meleret2...pada manusia yg bernama siti hajar....ni aku nyer bahagia...

aku rase bahagia selepas aku beli milo....hahhaa bende remeh tp pd aku...aku rase bahagia biler nampak tin milo kat dapur aku...

aku rase bahagia selepas siap cuci bilik air...rase mood melayang2 jeks...

aku rase bahagia selepas abeh buat poskad dgn dak2 nihonjin rabu lepas... ihihiihih..besttttt giler..tak rugi dtg....

aku rase bahagia selepas tgk citer marmalade boy...tuh pon tgk part2 bahagia diorg..part sedey aku tak tgk.....

aku rasa bahagia lps tgk gambo tun dr mahathir....tatau pesal....rase best jek tgk muka x pm kiter....

n aku rasa bahagia biler ade org bace blog aku....ihihihihihihihi walaupon blog aku ni tak seberapa....

well.....senangkan org bernama siti hajar ni nak rase bahagia....tp......jeng jeng jeng.....senang rase bahagia...senang gaks rasa sengsara kan kan kan???tak gitu doktor ary???