CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 23, 2005
















(BUKAN LOKASI SEBENAR) (BUKAN T-SHIRT SEBENAR)


hmmm...mende ni kecik jek..tp tetiba masa masak td aku terpk..

pada suatu hari tuh..ada 2 org (bukan bilangan sebenar) iaitu Pekan dan Ayie (bukan nama sebenar) tlh meminta aku membelikan t-shirt hard rock cafe(bukan barang sebenar) masa aku kat Melbourne(bukan tempat sebenar).... aku pon gi laa beli...setelah kaw tim dgn ain(bukan nama sebenar) n abg yg jual mende alah tuh..aku pon pilih laaa t-shirt(bukan barang sebenar) tuh..pastu kan...tetiba aku teringat....Pekan n Ayie (bukan nama sebenar) tuh...tak pernah pon memperagakan t-shirt(bukan barang sebenar) tuh kat dpn mata aku....ade kah mende alah tuh tak menepati citarasa mereka...nk gak aku tgk..ok ke tak ke....bleh sarung ke tak ke...menarik ke tak ke... hmmm kenapa erkk....korg rasa kenapa erkkk??