CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 11, 2005

(gambo hiasan..cek0dok dlm kuali..mcm kene ruam lampin jek cekodok tuh)
saikin aku asyik citer pasal mimpi ajeeeee.....tah lew..saikin tido asyik mimpi...tak leh nak lena.. byk btoi setan yg kaco aku...kali ni..setan tuh bawak cekodok plakkkkk dlm mimpi aku... muahahah mimpi makan cekodok.... aku pon puas berfikir..apa maksud mimpi itu...setelah berfikir2...rupa2nya itu petanda suh beli tepung..sbb kat dlm umah aku tak pernah aku simpan tepung...kui kui kui...ke ade yg teringin nk buatkan aku cekodok...

ada org ckp utk mendapatkan tido yg lena...before tido bace surah al mulk...hihihih memandangkan aku malas nak bace...maka aku pon tido bertemankan setan2...tatau laa kot malam ni setan dtg bawak ayam kenny roger`s plak ke...big mac mcD ke..ayam KFC ke.. makin gemuk laaa aku..alam nyata melahap...alam mimpi pon melahap gak...kui kui kui....