CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 29, 2005


ahahahahahaa...semlm abeh pekse...maka aku pon dgn sesuka ati tlh memaksa bibik2 ku membawa aku ke satu kedai barangan sukan yg diorg gi semlm...utk citer lanjut sile gi blog kak fuza...masuk2 kedai tuh..terkejut tgk ada polo bear yg beso..kui kui kui...pastu pening plak sbb byk sangat tag2 sale hapa sume....aku mulai rambang mata...memula aku gi sambar sluo yg aku jeles kat amy sbb die beli dulu...pastu pusing2 keliling..skali tgk ada satu tempat tuh...sweater nike bergantungan dgn tanda harga yg memeranjatkan medula oblongata aku...tanpa berlengah2 lagi aku bertanya kepada org kedai.."encek..sweater ni mmg tuh ke rega die..ke die tipu2 jek"...pastu org kedai tuh ckp "aah mmg tuh rega die"..aku hampir terguling tak caye..aku tarik kak fuza..tarik amy..tarik bal...tgk laa dunia..adakah aku bermimpi atau mabuk asap di ptg hari...tp itulah realiti..satu kezutan plak...pastu aku kire2...adik2 aku yg mungkin muat sweater tuh ada 4 org...pastu aku sambar aaa 4 lai...pastu baru tingat rupa2nyer aku ada 2 org lagi adik laki...hmmm pusing2..pastu si ayie tunjuk plak jersi..jenuh die mempromo jersi yg original tp dijual dgn rega yg murah...pastu pk punyer pk punyer pk..aku pon sambar laa 2 lai jersi utk adik laki aku tuh....

rega sweater yg asal = 8500yen(rm284.107)
selepas dijual longgok=299yen(rm9.99)

rega jersi brazil yg asal=9240yen(rm308.911)
selepas dijual longgok=1990yen(rm66.52)

rega jersi real madrid yg asal =14900yen(rm498.12)
selepas di jual longgok=2000yen(rm66.84)

ahahaha kpd angah aku...jgn jeles bukkkk...kui kui kui