CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 19, 2005

ini nama dia harith iskandar...ade gaks dlm entry2 aku aku selitkan nama dgn pesanan dia utk aku..asal n9..tp dok uk skrg...anak sulung dr 3 beradik ni...mmg sorg abg yg baik... terasa cam sedara sendiri plak..kenal kat chatroom...tak sangka bleh baik dgn dia...nasihat2 yg dia kasi kat aku mcm air terjun..n aku ada kalanya macam daun keladi..so biler digabungkan...nasihat2 dia ibarat mencurah air ke daun keladi..gemar menyakat tapi skali kene bebel...perghh berasap komp aku...to is..thank you bebanyakkk...
melalui is aku kenal plak kezen dia bernama siti mardhiah binti abd rahman.. kitorg berkongsi nama ayah..mula2 die ni agak dingin gak aaa...tp lama2 mengenali dia...satu rahmat yg tak terhingga utk aku...thank you allah i found her...bertemu di alam maya memutikkan satu friendship yg tiada pelabuhan nya...bertukar kisah suka duka..disebalik ayat2 yg ditaip..nasihat dia byk membantu aku utk hidup...

namanya m azlina...kebanyakan entry2 aku berkisarkan kisah aku dan dia....die ni org perak. student shinshu dai..aku dan die sama2 meminati mawi..kisah idup kitorg kat nihon hampir sama membuatkan aku mudah bercerita dgn dia...sgt cun dan bergaya...single but not ebelebel...
awek ni nama dia siti nor ain..org selangor yg dok kat nagoya skrg..bersama2 ain merantau ke melbourne demi mengubat sekeping hati yg lara..tak sangka kitorg bleh ryoko bersama without pape problem..aku kan suke buat prob kat org..org kedua yg berjaya mendgr raungan sorg manusia pilu..anak sulung yg baik n manja serta kuat merajuk..seorg yg cun suke gelak..mate kecik..dan bla bla bla..
mengenali dia ketika awal masuk mrsmkt...kitorg satu famili aka homeroom..berasal dr kelantan n dok kat tokyo skrg...pendiam sesgt...sorg pencinta yg setia..dan alhamdulillah.. kesetiaan dia terbalas jugak...semoga berbahagia..kui kui kui...tatau cemana bleh rapat..tp die sorg yg baik...untung "minah" tuh
kelas Al-Iqbal kitorg bertapa..bermula dgn zulhadi sorg budak yg diam giler babeng...tetiba naik f5 setelah digubah2 oleh dak2 pompuan al iqbal menjadi sorg yg bleh bercakap juga akhirnya.. tak bleh lupe biler die kasi aku set patung ninja boys kat aku...muahahha suke citer pasal itu dan ini dgn die...sikap die yg diam tuh membuatkan aku byk berciter dgn dia...asal dr besut tp skrg ada kat tokyo...berkongsi bulan kelahiran..tp aku lupa nak pos hadiah kat dia.. hahaha
dan ini plak atikullah....die ni sorg yg abnormal masa sekolah dulu..ahahah tp skrg terlebih normal...milwaukee tlh mengubah atik..memula dulu aku terkejut gak dgn perubahan dia.. apatah lagi budak sorg ni sudah pandai mengenali apa itu L***.....pandai simpan rahsia..tp aku tere...dgn dia ni....sume citer die bleh on...ahahaha yg bersih yg kotor..yg geli2 yg perasan..sume up..tp sori laa atik...saranan ko semlm aku takleh laksanakan...kui kui kui

kenapa aku citer pasal mereka2 ni....adalah kesahnyer..tungguuuuu