CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 12, 2005

ini plak almari aku...tertampal gaks jadual solat...(kui kui kui..semayang tak awal waktu pong).. kalender 2005 beserta bulan2 islam sumbangan brastel...senang nak cek biler raya kui kui kui kalo diperhatikan kertas di belah kanan bertulisan merah...cuba anda teka...kertas apakah itu... serta apa tujuan kertas itu ditampal di situ....sapa btoi aku kasi hadiah...btoi ni tak tipu...
kui kui kui...ni part yg aku paling menyampah dlm umah aku..tuh aku up kamera aku.. kui kui kui..kalo terdown tuh gerenti mak aku pengsan...kat ruangan sini masih kosong.. bleh laa nak tampal pape yg patut...kui kui kui

tempat menggantung beg pon dh nyawa2 ikan...mujo aku dh hensap drpd xtvt membeli beg2.. kalo tak runtuh gak tempat sangkut2 tuh