CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 06, 2005

sedo atau tak....dah setawon lebey dah aku dgn blog ni...biler bace2 balik....hape laaaa yg aku ngarut tah.....aku pon dah makin tak igt objektif blog ni...hajat di hati nak hentikan semua ini.. lgpon aku bukan bersikap telus pon....igt nak wat mcm blog hafizbar....cakap sesuka ati..buat org berpk dgn bahasa kesukaan jiwa...tp yappa....arituh dh try skali...terus aku rimas balik biler kene jawab soalan2 yg aku tak suke jawab.....

tp blog ni...memulakan frenship aku dgn beberapa org....dgn blog ni aku kenal izzud..dr blog izzud aku jump ke blog kak tomei...pastu jump ke blog erhan...pastu aku kenai dgn hafizbar..dr hafizbar..aku kenai dgn pemikir kritis bernama bal...pastu dgn blog ni gaks ain mengenalkan aku dgn sepasang suami isteri yg sgt sweet..faizalfarah...pastu semlm dgn blog ni gaks aku berkenalan dgn nani....dgn ary....dgn tah...dgn ade laa org2 lagi....walaupon tak seramai org lain..tp better laa dr takde langsung...

igt lagi...pernah kene serang dgn pompuan giler...ahahah ada isi ayat2 serangan die ekceli aku tapis sket..sbb aku pon melezer gaks...tak sesuai utk bacaan budak2 bawah umo....kebiasaan aku selalu guna layout itam....tah..atik kata blog aku ni selalu blackout..iye2 aje

xplore isi blog aku lg....sedeynyerr...ada dlm sebulan 2 bulan...aku rasa tsurai giler....simpan sorg2...takut kantoi dgn org..maka nak amek keputusan nak tutup blog ..last2 kantoi gaks dgn kak fuza...muahahahahahahahha....biler igt2 balik...sedey nyerrrrr.. masa tuh kalo korg ikut blog aku...aku byk letak isi2 motivasi yg aku copy paste...muahahah..mujur tuhan panjangkan akal aku masa tuh...dan bersyukur sgt2 sbb ramai kawan2 yg ade kat tepi telinga...yg sudi nak taip ayat2 semangat kat aku...tenkiu bebanyak..~~sambil mengelap2 air mata~~

tak kurang gaks kisah gumbire....aku ada tulih balik nostalgia kitorg kat aaj..igt nak sambung 2 nensei nyer..tp tak tersambung2...ihihi masa tuh blog aku mmg hit giler...terbongkar semua kenangan kitorg....

sebenarnye byk kali dh aku nak buat keputusan nak tutup blog...tp..tah...sayang giler...kalo tutup blog..maka isi2 blog ni akan tiada...padahal aku sayangkan tarikh2 penting kat dlm blog ini...tah lew....akan tiba masa aku mengundur diri...tp bukan skrg.....sbb aku masih bersemangat nak menaip...ihihhi..(*^_____________^*)

shiken shiken shiken shiken shiken shiken.......gambarouze