CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 20, 2005

arituh..ade org ingatkan sorg Hamba Allah(HA) ni....."HA kene hadapi sume ini sendirian..mmg tsurai giler biler pk..dulu ada org tulun support moral n fizikal..tp skrg keadaan dh berubah..org tuh dah takde so..kene belajar sumenyer sendiri...mmg susah nak mulakan dr sifar..tapi tak cuba skrg..tatau apa hasilnya akan dtg....so HA kuatkan hati...tabah hadapi sumenyer...jgn nangis sbb nnt saya akan nangis gaks..."...aku yg dgr pon nak nangis gak...abeh gak aaa tisu poket aku...buat HA...good luck bebeh...

ni aku nak citer pasal insan2 yg pic nyer tertera dibawah...mereka merupakan ahli2 kongres aku...muahahahaha...takde laaa...mereka merupakan pemegang mohor besar rahsie2 aku.. mereka juga merupakan aku punyer think tank...selain member2 kat oita....aku sayangggg sangat kat mereka2 ini...sama seperti yg lain... tp yg lain usah terasa...korg pon penting dlm idup aku gaks..cuma aku tak cukup ruang nak ckp...kpd mereka ini...ruang kecil yg korg sediakan utk aku dlm idup korg..sangat2 aku hargai...sayang korg n allah saje yg bleh balas budi baik korg sume terhadap aku....