CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 26, 2005

aku bukan kaki bola pon....aku pon heran giler...bakpe aku suke tgk bola....semlm terlayan jerman lawan brazil....sampai abeh lak tuh.....apa dah jadi dgn aku...tp aku tak tau pon game utk apa...peringkat apa...dan nama2 pemain serta no jersi diorg...dan semlm baru aku tau ronaldinho tuh ada rambut,...igt botak cam mawi...ihihihi...tp aku sedo players brazil ramai stat dgn huruf R..ihihih

mlm ni ade lg bola....tp esok skul...takkan nak layan bola kots...tp..eishhh..takpe arhhh...tunggu final jek laaa...burn mlm ni nyer game...

aku pon ekceli bukan kaki nba gaks..tp hari jumaat tgh/hari..aku sure akan tgk games2 yg ade.. mmg salah satu dream aku...nak gi tgk match kat us nun...nak dok ataih lantai mcm jurukamera ihihihi...tp aku tak hapai pon team dgn muka dgn nama pemain2....diorg main utk game apa pon aku tatau....ahahahaha...

aku ekceli kaki AF..tp pehal malam ni mcm tamo citer pasal AF...muahahahah....malas aaa nak komen..sume org dh komen...kang aku kasi komen kang aku kene ban plak...aahhahahah...

esok engine final lap...jgn lupaaaaaaa...tungguuuuuuuuu