CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, June 24, 2005

kalo laaa boleh aku jadi pontianakkkk...akan aku cekik2 sapa2 yg buat tekak aku saket...aku penyek2 aku lunyai2.....aku kerat 81...lagi kejam dr mona fandi..

takpe2.....haiiii manusia...hari ini hari engko...hari esok hari engko gak.....biler plak hari aku nihhh... ko tunggu..kalo aku berlakon jadi pontianak..kalah maya karin tau...ntah2 aku leh jadi pemenang oskar tauuuuuu...nyiiiihiiihiiihiiiiiii....

dulu aku pk...kalo kao gumbire aku gumbire sama.. tp aku rase nyesal plak nak gumbire sama2 dgn ko... sbb ko dh tanak gumbire dgn aku...kuikuikui..takpe2... lupakan aku erkkkkk...nnt aku santau ko supaya ko igt kat aku...ehhh tak best...aku pakai minyak senyonyong aaaa cenggini...muahahah bior ko mabok kat aku.... nyihihihihih...sila takottttt....

yg pasti ada ubi ada batas...(tetiba tingin nk mkn ubi kayu plak)......tunggu laaa aku jadi drakula...aku tamo berdendam..tapi sekali hati ku terhiris...darah laaa galang ganti nyaaaa....nyahahahahahahahhaa...aku mengilai....