CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 21, 2005

aaaaaa....hari ni tanak cakap pasal mawi dan segala bende af3...ihihihi

aku nak citer arini aku beli payung geli2 utk natsu...sure kak mila jeles...sebab ini payung idaman kak mila...ihihih...so skrg aku dh ada 3 kaki payung...payung natsu ni diperbuat drpd kain .. utk menepis sinar uv..tp kalo pakai masa ujan sure basah lencun aku rasa..sbb die digunakan utk matahari sahaja..kpd kak mila payung tuh ada dijual di seikyou dgn harga 210yen...ihihih sila beli seblom kehabisan...mintak2 esok panas..bleh aku pakai payung geli2 aku ke sekolah...

mencik aaa gi skul arini terlupa bawak pemadam pensel....aduhh dah lew masa kelas ito sensei kene wat ensyu dlm kelas..takkan nak padam guna liquid paper plak..dah lew si han san pon nak ngepau pemadam aku...mencik2..bakpelaa mende kecik tuh pon bleh lupa nak bawak...kan dah nyusahkan org...mujo lew kat ujung pensel picit aku ada pemadam secotet..syoganai...aduhh bengkek btoiiii...kecuaian yg kecil membawa kpd kebengkekan yg beso...

pastu lepak2 kat ryugakusei gakari..bukak folder2 pic..ihihi apa lg..terjumpa laa byk folder xtvt yg aku join dgn ryugakusei....kire aktif gak aku ni...dolu2 rajin aaaa join..sbb ramai member ryugakusei...lgpon muryou(free of charge)..dan aku bleh melawat kawasan2 ceruk meruk oita yg susah utk sampai jika tiada kenderaan sendiri....so far byk gak aaa tempat2 kawasan pedalaman yg aku dah pegi...ihihihi...best2...

ayam pon sampai arini..sankyu sagawa..