CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 07, 2005

demam afundi sudah bermula....ihihihi aaaa biarlaaaa korg nk ckp apa..lantak korg aaaa..tp aku ckp aku suke tgk diorg berpoyo2 dlm akademi fantasia...muahahahha....makin aku perati..makin aku rase m nasir tuh ensem plak...muahahah...ni pengaruh mak aishah laa ni...

ada beberapa sumber nak tgk af ni..aku masih mencarik sapa2 yg sudi nak langgan astro di internet dgn bayaran rm9 sebulan...tuh utk tgk af jek...utk budak2 yg ada internet tapi takde astro...muahahah pandai nooo encek astro mengutip duit...

kezutan yg dah dijangka...marsha dgn mawi masuk balik af....eiiii jelesnyer aku...aku rasa isa lagi sesuai masuk af...even suara mawi lg lemak berkrim disukai ramai...tp.....T_T....

dlm byk2 peserta....dlm ranking aku....1st:mawi...2nd:mawi...3rd:mawi....muahahaha...pastu felix aku suke...pastu aku suke akma....pastu aku suke idayu....pastu aku suke mawi balik...pastu mawi dan mawi....muahahahha...pastu yazer....

so far kali ni peserta sume ok2...tak sabo nak tgk sapa kene kuo minggu dpn..harap2 mawi terkluo...muahahahahahha....