CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 12, 2005

demam af dah mula menular di oita....

apai dah setat suke kat ikin....
bal dgn mas suke kat felix..
aku agak keciwa dgn persembahan mawi mlm ni but still suke mawi...tp mcm nak ubah plak dr mawi kepada felix...ihihihihi...
zufar pon dh setat bertanye cemana nak langgan af nih....ihihihi..
this week eliza kluo...bak kata sedara juan...adik kain pelikat tuh kluo....
kitorg alegi sket dgn "ayam" aka aidil....

tp aku rase persembahan mlm ni tak best mana....aku keciwa dgn persembahan idayu....reza plak semput masa nyanyi...mawi lupa lirik...amy plak suara tak kluo...eliza lg ntahpape...ikin nyer persembahan menarik tp serabai...yg lelain tuh sederhana laaaa...takde laa superb mcm konsert 1st diorg....

sebenonyer....tgk tv ramai2 tuh yg seronok nyer...sbb akan ada narator tak bergaji di sebalik skrip yg dilafazkan oleh pelakon2.....ihihihihi...apa2 ponnn...aku tunggu kezutan utk korg sume.. muahaha kalo diizinkan laaa...kalo tak aku simpan kezutan tuh utk diri aku sendri...