CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 20, 2005

Siapa bilang gadis melayu tak menawan
Tak menarik hati, tiada memikat
Kalaulah memang tak mungkin aku tertarik
Kalaulah sungguh tak mungkin aku kan jatuh
Aduhai...
lemah lembut gayanya
Serta manis senyumnya
Hitam pekat rambutnya
Ayuh ambil si dia
Di antara gadis gadis seluruh dunia
Tiada yang sehalus mulus oh setulus dia
Di antara gadis gadis seluruh dunia
Tiada yang sehalus mulus oh setulus dia
Budi bahasanya, pandangan matanya
Sentuhan jiwanya membuatku terlena

hahahhaha...demam mawi menjadi2..tp aku nak demam yazer dgn felix aa plakkk...hihihi adeihhhhh...dan demam ini merebak ke seantero org sekeliling aku..

kepada org2 oita yg nak full concert nih..sile serahkan cd kosong kat aku..ihihih..jahat tak...

kepada angah aku..ko ni mmg laaaa...sengal sengallll