CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 04, 2004

tukar lagu sket.....

memandangkan hari raya dah dekat maka aku pon menukar ler lagu blog... ahaha mcm melebihkan syawal dr ramadhan..act sedey gak ramadhan berlalu kan bagus kalau sepanjang masa setan2 tuh kene ikat habih2...ahahahah maka tiadalah setan melainkan setan2 bertopengkan manusia..

huwaaaa...tak larat sungguh arini...demam semakin teruk..n mcm besalaa aku kalau demam tak bape bleh nk tido mlm..tak selesa...idung ni berat jek..nk bernafas pon susah giler...nampak nyer tak mampu nk jln ke klinik skolah.... tp aku tak suke sungguh ubat yg sekolah kasi..gegiler pahit...tp mmg berkesan sungguh..ubat die dlm bentuk serbuk..n biler nk mkn kene curah serbuk tuh dlm mulut n minum air...huwaaa sungguh tak berprestij ubat itu...demam kedua dlm tempoh aku berada kat nihon ni..hebat gak aku ekk...ehehehe isk2 dlm demam2 pon nk riak gak ke jaja??? oklaaa makcik nk berbaring...tak larat dah ni...takdak sapa2 nk bawak aku pi klinik sekolah ka????