CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 10, 2004

kerana dia

kerna dia...kerana dia...heheh apa plak entry kali ni..aku pon takde idea sgt..tp alhamdulillah hubungan aku dan dia sudah kembali seperti sedia kala..hehe dia dah menjadi dia yg aku kenal setahun yg lalu....sejak bulan mei yg lalu aku terasa aku kehilangan dia..kalau bercerita pon aku rasa mcm bercerita dgn dinding... tp kelmarin dia muncul spt sedia kala...kitorg berkongsi cerita dan pendapat aku suka berciter dgn dia..sbb dia tanpa jemu akan melayan setiap citer aku..sampai kekadang aku naik segan sbb selalu mengganggu urusan harian dia..tp alhamdulillah setakat ni dia tak pernah merungut kalau aku mengganggu.. ...heheh siapa dia usah laa ditanya..tp pada aku dia sangat istimewa...sbb dia membuat aku rasa istimewa...semoga hubungan kitorg berkekalan hahaha..kepada korg sile jgn buat anggapan yg bukan2..sbb aku dgn dia hanyalaa kawan...seriess..entry kali ini mmg aku dedikasi khas utk dia....sbb dia seorg yg aku hargai kerana dia menghargai aku..dia menceriakan hidup aku... dia membuat aku tersenyum..semuanya kerana dia...