CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 06, 2004

aktiviti hari sabtu

ahahaha setelah ditimbang tara...pada pagi ini aku tlh membuat gotong royong...membersihkan umah aku...dpt semangat selepas tgk umah kak lina...hikhikhik..tarik almari ke sana...tong sampah letak kat sini...buku2 susun kat sini...maka terhasillahhh..taraaaaaaa...umah ku yg ....ehmmm yg lapang dan akhirnyer nampak gak lantai tatami kat umah aku ni aaaaa..heheh siap2 kemas2...pastu sebelah petangnyer kami sume berangkat ke usuki....ada apa ya di sana... aaaaa,,,ada matsuri...alaaaa matsuri tuh diorg kerat2 buluh pastu letak sumber cahaya dlm buluh tuh n buluh tuh diletak kat sepanjang jalan....kuil serta di dlm sungai...idea mmg menarik lelebih lagi pabila syawal bakal menjelma..dok bako pelita jek apa kata kiter buat bako buluh plak...mmg besh mmg cantek...dlm perjalanan balik kitorg sume melalak dlm kete abg awie..dr lagu2 rock kapak campur lagu2 dangdut acapella..sume2 last2 lagu awie...yaahahahahaha... serak suara...pastu lepak2 umah peyet jap...tgk citer bisikan remaja...ahahahah mmg tangkap lentoq ler dgn balak aku yg jadi hero citer tuh...aku tak paham ler lelaki ni kan.. kalau mmg btoi org tuh macho cakap aje laaa org tuh macho..bukan susah pon...amende lew diorg ni...ahahhaha lepas tuh kitorg pi karaoke...hahahhaa...bantai lagu linkin park 3....pastu lagu wajib...lagu2 sunat dan sebagainyer menjadikan suara serak gegila....ahahahaha pastu sahur kat joyfull...pastu balik semayang2 dan...ZZZZzzzzzzzzzzZZZZ...