CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 10, 2004

citer raya jaja

aku ingat lagi masa aku sekolah rendah..di syawal yg indah aku tlh mengalami demam panas ,lelah, selsema,dan batuk...aku kalau demam mmg siap satu pakej..tensen gak masa org tgh syok2 beraya aku plak kene demam...masa tuh satu syawal kitorg raya umah mak uda kat felda redong,labis...kalau sapa tatau felda redong tuh kat ne..korg sure ingat kesah ular sawa telan org..haaa kat situ laa felda redong..eheheh..tp aku rasa teruk gak aku demam sampai muntah2...heheh balik kampung belah mak..atuk aku rebuskan akar lempoyang dgn pucuk betik..air die kaler ijau...pastu die pakse aku minum..bukan aku jek makcik2 akak2 sepupu sepapat sume kasi minum...heheheh pastu lepak kat sebelah abah..n abah picit kepala aku..1st n last time kene picit kepala oleh abah..huhu..mlm tuh aku muntah2....siap masa kat umah mak ngah kat air itam pon muntah2...masa tuh tgk mak aku tolong lapkan bekas muntah aku huhuhu terasa amat bersalah skali..aku rasa kalau aku kat tempat mak aku pon aku takbleh nk wat mcm tuh..even bekas kucing muntah pon aku soh adik2 aku yg cucikan...heheh lagi durhaka ada laaa..isk2 biler ler nk insap....hehhe tp rezeki org demamkan.. hehe dpt duit raya lebih dr org2 lain..heheheh..tuh laaa salah satu kesah sadis masa raya..act banyak lagi kesah sadis tp takkan nk publish...biarlaaa ia menjadi memori aku...

kedatangan ustaz

alhamdulillah....tadi tlh dtg sorg ustaz ke oita...kitorg pon berkumpul laa ramai2...mmg seriess meriah..sbb berpeluang bertemu muka bertentang mata dgn keluarga2 di beppu...lg meriah dgn kehadiran kanak2..seronok dgr mereka berciter pasal sekolah dan kawan2....juadah moreh mengalahkan apa yg ada kat bazaar ramadhan...hehehhe..acara dimulakan dgn solat isya dan tarawikh pastu sedikit ceramah ringkas dan sesi berkenalan..lepas tuh makan2...heheheh yg paling besh sbb ramai dak2 pompuan yg cute...geram aku tgk..sumenyer peramah dan mudah mesra...nampaknyer faisal dah ramai kawan2...hehhe die jek ler yg jadi teruna idaman sbb sume yg baya2 die anak2 dara yg cumel2... jumpa lagi raya nanti...tak sabo nk beraya