CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 26, 2004

sori berlori

kuikuikui entry cinta yg terpendam aku terpakse delete utk mengelakkan prasangka yg besa2an...hahahaah dan kepada yg merasakan aku "berubah" sket tuh..ketahuilah bahawa tiada apa2 yg berlaku kat aku...aku cuma terlalu berfikir yg bukan2...tuh aje..adeihhh laaaa sesekali beremosional..apa salahnyer hikhikhik...jgn risau aku..dan aku mintak mahap krn merisaukan anda yg menyedarinya...terima kasih krn mengambil berat....(bukan berat badan) dan ingin aku tegaskan lagi sekali....sebenarnya TIADA APA2 YANG TERJADI.....dan aku pon mintak maaf krn membuatkan anda tertanya2..jgn tanya sbb aku pon tatau nak jawab apa..huhu terkejut gak aku dgn diri aku sendiri..sume tuh tindakan luar kawalan...hikhikhik...ampun yaa bukkk.. selamat hari raya