CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 13, 2004

sabtu yg meriangkan

hari ini hari sabtu...huhu hari terakhir di dlm bulan ramadhan...malam tuh aku menunggu anak2 dara aku iaitu jue emy dan azi serta tape pulang ke kampung oita...ahahaha besh2...mlm semlm gak aku menjadi tetamu seterusnyer menjadi superstar kat radio pekan...huhu...hari ini ada benron taikai..pastu kak fuza n peanut akan membuat persembahan joget pahang..hihi hi..masa masuk dewan tuh aku terpandang sorg mamat ensem....huhu ensem woo n kak fuza dh usha nama die iaitu isaac..masa persembahan alhamdulillah menghiburkan even ahahaha tak bleh citer...kang menyentuh sensitiviti sorg mamat tuh...lepas jek abih2 sume2 aku nk amik gambo dgn isaac..ahaha pekan yg sgt durjana tlh menyapa org lain utk diambik gambo nyer dgn aku..cisssss ahahah last2 emy yg tegur..dan bertambah cisssssssss biler si isaac tuh p***k emy..huwaaaa jeles skali...lps tuh aku pon dgn muka tak malunyer pegi mintak no tpon si isaac tuh...main msg lebih kurang jek...ahahaha...lps tuh gi jusco nk beli kasut...bajet nk menandingi kasut jue...tp takdak yg terkenan di hati...pastu masak2..makan malam yg spesel...pastu terlambat nk pegi jyumbi... gomen nasai...hahahaha...angkat2 barang pastu pegi lew kaikan dannouharu... potong2 cincang2 ...blender2...sambil sembang2 dgn beramah mesra..kitorg pon memulakan xtvt masak memasak..antara menu yg kitorg buat adalah... rendang kuah kacang sate dan nasi impit...aku pon bukak lew buku resepi majalah wanita...utk membuat rendang mak siti..sambil2 tuh mendapat khidmat nasihat dr chef yg diterbangkan khas dr nagoya...uhuk2..mujur ada die kalau tak lintang pukang rendang tuh...kak fuza pon dgn langkah bergaya tlh membuat sate dan memerapnyer...pekan plak ketua kuah kacang...mmg bergaya disamping tukang tester iaitu jack...kitorg sume pon masak2 memasak sambil bising membising usik mengusik dan sebagainya...akhirnyer dah kol 1 ke kol 2 agak2...siap laaa sume2 tuh...mmg meriah sungguh jyumbi...