CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 05, 2004

jumaat yg menyenangkan

jumaat kali ini mmg membuatkan aku rasa besh gegila...sbb apa..sbb jumaat ni aku cuti krn kaigakusai...hikhikhik...malam tadi tido umah kak mila...bangun pagi erkk pagi laaa kot...balik umah..siap2 pastu gi umah kak fuza memasak.. memandangkan kitorg akan berbuka (dinner sebenonyer) kat umah kak lina... heheh sementara itu blajo lew cecara buat apple pie dr kak fuza...mmg keles you sebijik mcm kat kedai...ooo mcm tuh ekk cara die baru aku tau...
setelah melalui pelbagai rintangan cabaran dan halangan kitorg pon sampai kat umah kak lina...ahahahahah giler laaa..dup dap dup dap...hati aku berdondang sayang...sampai2 tgk kak ina faisal n adam dh menunggu... gomenne kitorg lambat..hikhikhik...besh2 makan2 pastu golek2 dgn adam... takyah kene rebut2 nk pegang adam dgn peyet...nyahahha
lepas tuh kitorg sume berangkat ke pusat bowling OBS kat akeno...hahahha ada citer yg terpaksa di sensored....sampai2 jek tgk diorg dh stat..oklaaa masuk game yg kedua...kitorg fight antara 2 line....
satu team dgn aku iaitu pnut,ayie,pekan,aku,n kak fuza....line satu lagi iaitu a.awie,peyet,fariq,puji,n itosan...ahahhah result team lawan ada kat abg awie so sapa2 nk tau tanya laaa die..ahahahah...result team aku adalah spt berikut..
pnut = 134
ayie =133
pekan=112
jaja=104
kak fuza=101
maka dgn itu team kitorg menang dgn lebihan pin sebanyak 19
sengit gegilaaaa...ntah mcm mana sume shinken gegila main bende alah ni..n kitorg diblanje team lawan dgn eskrem sorg satu....game seterusnyer rugi plak aku tak bet dgn pekan..
masa game kedua antara aku dgn pekan..utk keputusan game kedua ni aku dpt 129 jatuhan pin n pekan dpt 111 jatuhan pin..ahahahahah die mmg tak bleh lepas 120++...alergi....huhuhu..bangga giler...riak yg tak bertepi....1st game aku just dpt skali strike..2nd game dpt 3 kali....nyahahhahaha(gelak kuat2).. yoshh aku pon tlh berjaya menaikkan berat bola yg aku pakai dr 10 kilo ke 12 kilo.. terus jump tanpa guna bola 11...ahahahaah besh2