CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 25, 2007

saya ada gosip hangat.. mueheheh bestnyer menggosip2 ni.. kui kui kui.. tp saya mau sambung citer saya.. baru dpt ilham..

********************************************

sedar tak sedar lagi 10 hari nak raya. urmm cepatnyer masa berlalu. dan aku pon terpaksa bekerja dgn lebih tekun dan saksama kerana aku terpaksa dilibatkan dlm hal ehwal pemberian gaji dan bonus setengah bulan gaji utk seluruh kakitangan dan peneroka felda seluruh melesie... kebetulan diorg tak cukup kaki tangan maka terpaksa heret aku ke bahagian akaun.

hari2 balik lambat. dah lama btoi tak jumpe abg taufufa. rindu btoi. kebetulan aku ada membeli sekeping kad raya kartun untuk beliau. tapi takde kesempatan memberinya. kerana aku malu dan aku tak sempat nak ke pasar malam.

baju raya,tudung raya kasut raya selendang raya sumer aku dah bereskan.. hik hik hik biasalaa pompuan. bukan takat itu aje, stokin pon aku beli baru. bahkan cadar dan langsir kat bilik pon aku tukar baru. maklumlaaaa pertama kali beraya dgn duit sendiri. tapi bab kuih raya tuh aku tamo buat. kerana bonda aku lagi suka beli kuih. lgpon kuih yg aku buat selalunyer sampai raya haji takde sapa makan.. sedih tak??

penat sungguh hari ni. tapi aku gagahkan jugak la ke masjid menunaikan solat tarawikh. hik hik hik fake it till u make it.. serampang bermata2 gaks aku ni.. jahat tak?? selain dpt bubur lambuk utk moreh, mungkin aku akan dilanggar lagi oleh abg taufufa.

malanggnyerrrr, tak muncul plak malaun ni. tetapi aku nini dan kak aini ditahan oleh budak2 kecik ketika dlm perjalanan pulang. isk diorg ni. takkan buat tol plak dah.. sekeh gak pale sorg2 ni kang. tol kami diketuai oleh seri (anak jiran) yg berumur 7 tahun. seri menghulurkan seplastik barang kepada aku. teragak2 aku mengambilnya. tanpa sempat bertanyakan soalan seri dan kawan2nya lari menyusup ke belukar kecik. hurmm nak jek aku kejar, tetapi mengenangkan aku bertelekung, abaikan sajalah.

nini dan kak aini mmg ghairah giler nak tau apa isi dlm nyer.. aku pon ghairah gaks, cuma kaber macho.aku tau sure ada spy2 yg mengintai kat sepanjang jalan.. hik hik hik.. kaber2.

****************************

apakah isi bungkusan itu.. hik hik hik tungguuuuuuuu

wehh org kampong.. miahahahhaha aku pon ada gosiiipppp...nyeh nyeh nyeh...