CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 15, 2007

oklaa sambung citer.....

biler masok mrsm aku kurang makan megi.. kenapa?? kerana makanan kat shokudo aku amatlah enak bersari lazat tak terperi... ibarat makan nasik kenduri.. mana ada sekolah2 di melesie memasak nasik bergaya (nasik minyak dan yg seangkatan) lebih 4 kali seminggu... mrsm aku jekkk yg menternak ayam2 mereka dgn jayanya.. hasilnya... seblom aku masok mrsm berat aku adalah 54kg (sama dgn berat ain ketika kami berumur 15 thn).. aku kuo jek mrsm berat aku mencecah X3kg....muahahaha X tuh korg letak laa sendiri.. so aku takde laaaa giler kan megi.. tak tingin langsung nak makan megi ketika itu...

masok um pon begitu jua.. cuma aku suka makan megi gureng sbb ada cili api.. bley gigit2 dan pedas2....

so begitulah kisah hostel dan megi... sampai skrg aku takleh bayangkan rumet aku budak sek tun fatimah... sekolah all girls.. yg gelemer di selatan tanahair.. makan megi ramai2 dlm baldi... eiii geli gelemen sayeeee.....

teringat biler mak pah citer pasal jannah... yg mana jannah ni suke beli makanan dan penuh di lokernya dgn makanan... mengingatkan aku pada kisah silamku.. hiks hiks hiks...

**************************************

hahahahhahahah dah lama tak buat keje giler.. terasa seronok plak.. pasang webcam pastu park id kat chatroom... pastu berpusu2 peminat rikues nak tgk webcam... ekk ehemmm bukankah ada org arituh terima adiah webcam .... tak tunjuk pon kat saya ya webcamnya...kemek ati.. nak gak tgk keanggunan wajahnya disebalik webcam ittew.. hiks hiks hiks..

ehh udah malam.. nantilaa saya sambung semula.. tata titi tutu