CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 15, 2007

ketika ini telinga dialun dgn muzik indah lagi tenang dari blog ais putih.. terasa sayup2 mencecah gegendang telinga ku yg separuh berfungsi.. separuh lg terasa pekak... tatau.. dah lama kene selsema.. mcm ni laa telinga aku.. mungkinkah koklea dan salur separuh bulat ku terganggu.....

secara tiba2 hati ku menjadi sayu... apalagi setelah teringat entah bilalah rambut ku akan memanjang semula.... adussssss... bengang btoi... tingin nk klip2 rambut mcm dulu.. kalo ikot falsampah sesorg dulu.. kalo ada kapel.. beli 2 klip rambut.. satu utk laki satu lg utk pompuan.. yg pompuan akan klip di rambut.. dan lelaki akan klip di kolar baju menandakan mereka itu adalah sepasang kapel... hik hik hik.. tp kalo pakai tudung kan nk klip katne klip rambut tu....hurmmm aneh2...

apakah petua utk mempercepatkan pemanjangan rambut... antara petua2 yg aku dpt.. ada yg mungkin btoi.. ada jua yg hampeh

antaranya adalah menggunakan minyak kelapa muda.. ataupun santan ataupun ampas kelapa.. tuh mmg laaaa kan.. kelapa dgn rambut mmg terlalu rapat bunyinya..

selain itu ada yg suruh pakai minyak zam zam yg kaler ijau tuh.. hurmm tp aku geli sbb minyak tuh berminyak.. ermmm mmglaa minyak akan berminyak.. tetapi terlalu oily dan berbau semacam.. eii tamo laa aku....

ada yg soh pakai tonik... takut gak ni sbb kekadang tonik rambut ni die mempercepatkan pertumbuhan rambut yg secara tidak sehat dan tidak semulajadi... dan aku tak jumpe pon apa2 tonik yg ada...

tapi ada satu lg petua yg takbleh dipakai.... hahahhaha
kawan aku dulu ckp.. kalo nak rambut cepat panjang adalah dgn selalu berak... stress akibat meneran di dlm jamban akan membuatkan rambut kiter tertekan dan terus memanjang sebagai tanda protes.... huuhhhhh bleh pakai kah ini idea....

owhhhhh lalalalala.... tak sabo nak berambut panjang semula..... kang pakai rambut pelesu kanggggggggg

hari ni hari isnin.. wahh esok sekolah.. iyada iyada