CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 19, 2007

hahahah oklaaa....hari ni aku nak buat cerpen.. ekceli aku benci sbb cerpen yg aku baca pada ini hari adalah cerpen yg sedih skali.. so skrg ni aku nak buat cerpen yg tak sedih langsung....

memandangkan aku adalah penulis.. so aku lah jadik heroin kan.. hiks hiks hiks.. mmg giler kuasa....
*********************************************

Hari ini adalah hari pertama aku menjejakkan kaki di ibu pejabat felda jalan gurney. Setelah beberapa bulan memegang sijil penanam anggur,akhirnya aku terpaksa meminta bantuan kabel untuk mendapatkan kerja. Alhamdulillah,aku akhirnya diterima bekerja disini.

aku ditempatkan ditingkat2 yang mana aku akan bekerja di bahagian hal ehwal koperasi felda atau koguna. Hari pertama aku cuma dibawa melawat dan berkenalan dengan semua pekerja di koguna ini. Hurm nampak mereka macam baik2 shj, senyuman mereka menguatkan semangat ku untuk menjadi pekerja cemerlang disini. hurmm marilah berusaha.
*********************************************
amacam?? hepi tak cerpen aku ni... hihihi kalo hepi..kiter sambung esok.. apa terjadik kat aku.. hihihih