CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 14, 2007

hmmm nak citer pasal apa erkk...

idop??? bosannyerrrrr
perasaan??? owhhh tidakkkkk
cinta??? owhhh nooo
masalah?? eishhh ngarut jeks

hmmm nak citer pasal apa??

skincare?? lotion?? nope..
how to be like me??? yuckkkkk
artis?? just read forum cari...

then, apakah yg aku harus letakkan sebagai entry disini.....
hmmm hik hik hik... aku nak citer pasal megi dan asrama...

sebagai budak hostel yg dah tinggal kat hostel dr form1... mmg hostel dan megi terlalu sinonim.. bila sebut hostel,pasti ada cerita pasal megi.. bila sebut psl megi.. sure akan mulakan citer,ketika aku kat hostel bla bla bla..... mak ayah pon kalo anto anak balik asrama sure akan bekalkan dgn megi sepeket. kenapakah megi penting terhadap kanak2 asrama...

hummmm aku dah ngantuk aa plak.. esok laa aku sambung.. tata dulu