CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 11, 2007

ada seko babi betina ni.. aku tatau apa masalah babi betina ni dgn aku... ke hujung dunia beliau pegi.. beliau pasti mencanangkan berita yg buruk2 mengenai aku kepada org2 yang mengenali aku.... sial tak perangai babi betina ni...

bodoh btoi... mmg babi.. dah laa kuat makan babi... perangai pon mcm babi sundal... ko tatau apa yg aku sedang buat.. apa yg aku alami.. ko gatai2 mulut ko canang cerita pasal aku... kat org2 yg kenal aku... sial btoi...

sekarang baru aku tau.. latar belakang pendidikan bukanlah kayu pengukur kebusy bodyan manusia2 di melesie... ko ada phd ke.. ko ada ijazah yg penuh dgn puji2an ke.. ko semayang tak tinggal ke.... kalo ko jumpe babi betina ni.. perangai dan mulut korg pasti busuk mcm taik babi mengata2 pasal aku....

owhh tidak... adakah aku kene bertemu dgn byk lg babi seperti beliau ni...