CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 29, 2004

yeyeyey dah ari jumaat....


huhuhu...kedatangan jumaat yg mmg aku tunggu2..kenapa...sbb aku agak muak dgn hari2 yg lain...hehehe..(adik2 sile jgn tiru perangai akak)...setiap hari tuh ada berkat nyer....cuma aku ni jek..huhu teruk sungguh perangai....
nak tulih gapo lagi ekkk...huhu..tak de pape yg besh sgt..just pengalaman dok bilik kenkyu...nyahahhaha...hingat lagi kelmarin...aku masa tuh tgh disoal2 oleh takasima san...aku kire kalau dgn mamat tuh aku berani nk cakap...tgh bincang2 asyik giler ler ni...dah abih tuh aku turn blakang..ya allah...punyer ler ramai bdk2 master dok keliling aku dgn takasima san...huaaaaaaaaa berderau darah aku...cis....semlm pon balik lewat..agak2 arini patut tak aku pegi bilik kenkyu lagi...hua hua hua..takut...
arini ada jyumbi kosensai...yoshh sume org marilah bergotong royong membantu adik2 kiter di kosen sana...diorg suh aku wat sambal..tp sambal aku pedas dowh...mcm mana nk buat sambal ala2 terengganu punyer sambal... makan lew seperiuk sambal org terengganu..mmg takkan terasa pedas
pape pon arini aku dh terbangun lewat...n 1st thing that i need to buy today is jam loceng yg menghasilkan bunyi yg kuat..setakat alarm ketai yg bunyi mcm kentut tuh...tak payah....susah gak ketai percuma ni...huhu....mata ganbaru wa
hikhikhikhik