CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 19, 2004

demammmm.....

arini aku gi kelas ptg jek..sbb pagi tadi mmg tak larat nk bangun..dhlaa jalan dlm ujan kerana typhoon yg bakal melanda esok...dgr kabonyer 2 jenis typhoon aiatu 23 dgn 24 akan bertembung..sampai2 kelas moriko chan pon cakap laa yg sensei anto emel mengatakan esok takde perjumpaan internship krn typhoon..kpd mereka2 especially kak mila diharap jgnlaaa jeles krn saya dpt cuti esok..bagus gak..sbb bdn aku dh stat panas2 ayam...ahahahaa balik kelas pon dh lambat...sampai umah dlm kol 6.34 lebih kurang...arghhh..terus bukak periuk...makan...hehehe lepas tuh surf blog org2..heheheh ada satu blog yg aku suke bace...suke bace jek tau....dr situ aku explore blog2 org..sume menceritakan pasal kemeriahan ramadhan kat mesia..dgn bazaar nyer laaaa...carik baju raya nyer laaa...n mcm2...ramadhan kat sini sgt sederhana...sibuk dgn tugasan membuatkan kami jarang berkumpul...ehmmm takpelaa..weekend bleh jumpa2 lg..hehehehe..oklaaa mau bancuh milo..nk rehat..mata pon dh pedeh2 slalu... aku mintak diri dulu