CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 13, 2004

hai hai hai

aku kembali lagi setelah seminggu tak updet mende2...kahkahkah..arini aku kene buat kenkyu...kahkahkah..mcm cis jek bunyi nyer...banyak bende berlaku sepanjang seminggu membukakan mata dan tempurung kepala hotak aku.. and aku nk ucap tenkiu kat sume2 org(nama dirahsiakan atas sbb2 privacy) tanpa korg aku tak gi kelas arini dgn memakai lipstik...kahkahkah
ni aku nk citer pasal sorg kwn chat yg merupakan cousin kawan chat aku.. hahaa nama die dirahsiakan jugak...dia muda setahun dr aku..pd mule nyer die agak tsumetai dgn aku.. aku pon serba salah gak nk gile2 dgn die..tp makin lama aku kenal rupe2nyer aku dgn die sejenis gak...tak sangka plak die satu sek dgn peyet kat n9 dulu2....sibuk jek peyet nk enterframe...ada gaklaaa kenangan kitorg dulu2 yg sama... antaranye kitorg pernah kene rotan sbb fly...masa tuh aku f1 die tatau laaa form bape...die sorg anak gadis yg tabah...menerima satu kehilangan dgn hati yg rela...yg tuh aku mmg kagum giler sbb aku tak pernah mengalaminyer... n semlm die kasi aku tgk gambo die...perghh mmg mcm bidadari...kalau masuk dewi remaja sure bleh menang.....suke power puff girl rupenyer minah ni....puas gak aku telek jerawat die(sbb die kata jerawat die banyak)tp takde pon...tipu aku laaa tuh....maybe alat mekap cleopatra yg die pakai mendatangkan hasil kot...kahkahkahkah...well trime kasih bebanyak sbb sudi jadi kawan aku......hikhikhikhik...aku lapo ni...tak mkn pekebende dr semlm aku mau ke seikyou dulu...nk baham mende2..chiow