CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 31, 2004

weekend ini

huhu..sabtu lepas(semalam) ada kosensai..memandangkan aku bukan budak kosen jadi aku pon tolong gak lew bebudak kosen bukak gerai..kahkahkah.. mmg lawak gegila apabila aku kak mila jue n azi ibarat lipas kudung yg bute apabile kelam kabut menguruskan gerai,pelanggan,dan nk pack nasi lemak.. hahaha sampai ada yg tak terlayan...tp mcm besalaaa org jepun ni makcik pakcik jek yg gemo makan makanan luar..dak2 muda mana nk mentry...ada gak yg membeli tp majoritinyer makcik pakcik....huhu patah pinggang makcik.. yg besh tuh biler kuih cek mek molek menjadi rebutan...sampai ada yg mengorder tuh...asal letak jek abih,letak jek abih..dgr kabonyer untung berlipat ganda..hahahaha...kalau tak buat open house raya nnt siap korg...kire malam tadi kitorg pon memakan lew baki sambal tumis yg ada...siap masak nasi lagi.. kahkahkah bahagia giler biler dpt menggaul nasi tuh dgn sambal yg banyak gegila...sampai merah nasi tuh...pedasssss lew..tp bahagiaaaa gegileeeee... sembang2 lepas makan tuh..

ahad

kene wat report,kemas umah.wat skrip utk hapyou,ntoh lew lagi...tatau nk buat apa dah..... bangun pagi tuh tetiba aku terasa mcm nak hempuk jek kepala aku... sakit kepala lew....hikhikhik..

skrg tgh dgr lagu berhenti berharap....hahahha aku pon nak berhenti berharap gak...mcm org buduh plak menunggu sesuatu yg mustahil akan terjadi... bertahun plaks tuh...membazir zaman remaja aku jek...hahahaha...kak fuza dgn kak mila nk tgk wayang aku dgn jue plaks tapi kan kak...rasa mcm nak tunggu wayang emy plaks...ahahahaha lepas emy buat wayang baru kitorg buat wayang plaks...mana tau azi ke wat wayang dulu....hikhikhik..so nasihat aku kepada org yg masih berharap tuh...BERHENTI LAA BERHARAP..yosh jaja lepas hapyou esok mari kiter reka skrip baru utk wayang yg akan datang...