CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 26, 2004

uhuk uhuk...alan eksiden

nyehehehe spt yg akak aku tulih kat shoutbox....alan eksiden pada jumaat yg lepas..kat bukit tajau...masa tuh waktu org nk bukak pose...ketika kejadian ujan turun...kat atas jalan raya ada satu lori rosak diletakkan diatas jalan tanpa diletakkan sebarang tanda ataupon signal...yg alan ni plak besa laaa masa ujan sure akan tunduk2 sket masa bawak moto...apa lagi..bedebush kebabommm..di langgarnyer lori itu..tergoleklaaa ia diatas jalan raya...masa tuh ntah sapa yg anto die kat spital maran....memandangkan doktor risau mengenai lehernyer maka die dihantar ke hosp kuantan... masa tuh org kat spital maran tuh cek2 ic die..ehh mcm kenal(abah aku glamer tau.....)
akak aku citer masa tuh family aku sume tunggu die balik nk bukak pose tak sampai2...pastu org kabo kat abah aku terus abah aku gi kuantan..skrg ni die ada lagi kat kuantan...peha patah..lutut ntah hapa ntah tapi kene masukkan pemberat...yg rasa mcm takut sket biler saraf tunjang die terganggu... ada masa die mengamuk..ada masa die ok...muka n badan lebam2...masa 1st day die kene tuh huhu die meracau dok panggil aku...along ari2 nangih tgk die ila ckp kowai giler...uhuk2 aku tatau sbb aku tak nampak.... ichiou abah aku dah buat report polis...encek polisss...sile tangkap pemandu lori tuh..aku nk gelek perut die plak...buduh sgt....memandangkan sek tak cuti lagi...maka mak aku dok spital jaga dia...mujur gak along ada kat umah..kire ada aaaa kot yg uruskan umah...dgrnyer azim pon dah cuti..so maybe azim akan jaga alan... ahaha umah aku kucar kacir kalau takdak mak...even mak g sembang umah org lain..ahahahhaa
kesimpulannyer disini...kepada pemegang lesen memandu atau penunggang atau pengguna jalan raya....isk2...berhati2 lerrrrr....semoga alan sembuh cepat