CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 04, 2004

bermula semester baru

ehmmmm...arini dah start sekolah....takde citer yg menarik pon arini...cuma ada setsumeikai....jumpa balik kengkawan...eheks terasa aneh laaa plak...aku satu group dgn yoshihara,ou,hansan......harap2 group kami berjaya...
semalam mcm org giler gak aku.....hahahahah terasa diri ini dikurniakan 2 org guardian angels laa plak...papehal pon tenkiu bebanyak....kepada M AZLINA dan HARITH ISKANDAR...... you are such an angel that come to my life....manusia mcm aku mmg mudah lupa dan aku berterimakasih kerana korg sudi mengingatkan sesuatu yg aku tak pernah hargai selama aku hidup ini.. n buat kali pertamanya semalam aku berjaya tak makan sepanjang hari.. kahkahkah satu permulaan yg bagus..harap2 tabiat ini berterusan di masa2 akan datang....yoshhhh selamat berusaha semester baru....