CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 03, 2004

sirih kembali ke pokok sirih

hahhahahaha assalamualaikum pengunjung blog sekalian...aku dah sehari kembali ke oita ni...nyahahhaha banyak mende yg aku dapat sepanjang aku kat mesia...1st skali menyambut hari kemerdekaan kat kuantan... tapi nama je ada kat kuantan tapi kitorg dok depan tv gak...hahahha sbb terbangun lambat dan jalan dah kene tutup...lepas tuh pengalaman berada kat bilik mayat dan melihat mayat yg hancur mukanya akibat dilanggar lori....pengalaman seterusnyer ialah merentasi johor,melaka negeri sembilan dan kuala lumpur semata2 utk bershopping.... bukan utk aku tapi utk along aku utk majlis pertunangan die.... hahahah tetap gembira gak sbb bleh shopping...lepas tuh join majlis2 sekitar kampung aku....hahahhaha lepas tuh jumpa kawan2 lama hehehhehe mostly yg aku jumpa memasing dah berkeluarga dan sudah beranak...nyahahhaha aku jek yg muda...lepas tuh masa kenduri tunang along...hehhehe kami sekeluarga berpakaian sama...eheks...lepas tuh memain dgn budak2 kecik...main bola sepak..skali kene rembat bola tuh..kambeng punyer budak2...sakit siot.. heheh sepanjang kat umah aku blajo membuat jahitan tepi...abis kain perca umah mak aku aku buat jahit tepi...ahahhahaha pastu layan tv...dr citer filipina thailand mexico korea dan pelbagai citer tapi yg paling syok citer 3T 3DARA hahahhaha aku paling suka citer tuh......pukul 6.30 mmg takbleh suruh wat mende hahahha cungkil dr tempat duduk pon mmg takbleh terangkat...lepas tuh aku menjadi makcik kantin hahhaha aku jaga bahagian RMT(Rancangan Makanan Tambahan) hahahhaha siap kene panggil makcik dek bdk2 sek ni...cis aku yg muda belia ni dipanggil makcik....hahahhaahah ada banyak lagi....hahahhaha dan hahahhaha ....pape pon aku dah balik sini.....tunggu tahun depan kot2 aku balik semula....tapi masih kuyashi gak sbb ada mende yg aku tak jumpa...hahha ok got to go